Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Arabesk rap ve zararları



aro

Türkçe müzik dinlemediğimiz zamanlarda kızıyor bazıları. Ne yapalım yani arkadaş bunların böğürmelerini mi dinleyahh? "Aşkım gittin, niye terkettin, beni bitirdin, ellere gittin" (güzel doğaçladım bak) bu lafları gördüğünüz gibi ben de dahil herkes yazabiliyor. Fakat bide bu cinslerin böğürerek söyleme şekli var ve bunları da dinleyenler var. Facebook'ta görmüşsünüzdür. 12-16 yaş arası kız erkek çocukların dinlediği, dinleyince transa geçtikleri ironik şarkılar.

Biz yolda giderken ellerinde kocaman müzik kutularıyla bönbür böngür Arsız Bela (bi insan kendine neden namussuz diye lakap takıyorsa) dinleyen dingilleri gördükçe içim parçalanıyor bir yandan da gülüyorum. Ama iyi dayanıyor ses telleri bunlara. Ciğerleride iyi dayanıyor. Hepsi kendini toza vuruyormuş, cigaraya vuruyormuş. Allah bilir tozu mozu görseler un diye kek yapmak isterler. İyi bir şeymiş gibi söylemiyorlar mı bir de deli olurum.

arabeskcilere gel

Bir de bunların can yakan photoshopları oluyor ya, hani insanın bilgisayardan photoshopu silesi geliyor. Gerçi photoshopla yapmıyolar efektlere falan bakılırsa photoscape :)

Burdan bu yazıyı okuyan gençlerimize sesleniyorum.

Sakın ha sakın arabesk rap dinlemeyin, gidip ajdar dinleyin, doğuş dinleyin, mustafa topaloğlu dinleyin. Ama beyninize zarar vermeyin bu tipleri dinleyip. Selametle kalın :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.