Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Büyüyünce seni kızıma alıcam :)


Seni kızıma alıcam ya da oğlumu alıcam bu sözler size de tanıdık geliyor değil mi? Kafanı yukarı aşağıya salladıysan evet geliyor.

Küçükken eve gelen misafirlerimiz olurdu, artık kalmadı onlardan nesli tükendi. Artık herkes kendi aleminde takılıyor komşuluk diye bir şey kalmadı. Gelirlerdi evimize, sohbet muhabbet gırla. Tabi biz anlamazdık ne dediklerini kendi halimizde, misafirin kızı/oğluyla oynardık. Her gelen misafirin içinden de bir tane çıkardı "büyüyünce seni kızıma/oğluma alacağım" diyenler.

Burdan o lafı diyenlere sesleniyorum, sizin yüzünüzden şuan milyonlarca genç sizi bekliyor :D
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.