Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kan benim damar benim :)


Geçtiğimiz günlerde internet fenomeni olan bu veledi herkes tanıyor herhalde :)
Hastaneye kan vermeye gitmişler fakat agresif çocuk annesinin bunun için bilmem kaç kişi tutmak lazım lafıyla çıldırıp, yapamayacağı halde onun bunun beynine hatta hastaneye küfretmeye başlıyor.

Bu yaşlarda çocukları çok şımartmamak lazım gördüğünüz üzere anneye bile küfrediyolar böyle :)



Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.