Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

10 yaşında kamyon süren çocuk!

10 yaşında kamyon süren çocuk!
Çok tehlikeli! Sakın denemeyin..

Öncelikle videomuzu paylaşalım ve üzerine yorumumuzu yapalım.


Babasının kamyonunu arkadaşıyla çalan 10 yaşındaki velet yetmiyormuş gibi bir de trafiğe çıkıyor. Otobanda arkadaşıyla birlikte sürat yapan çocuklar akıllara durgunluk veriyor. Şans eseri kaza yapmadılar. Bir anlık hataları onları ölümle karşılaştırabilirdi.

Bir yandan da kameraya çekmeyi ihmal etmediler. Büyük ihtimalle arkadaşlarına "ben kamyon sürebiliyorum" dediler, arkadaşları da "süremezsiniz" dedi. Konuşmalardan o anlaşılıyor. Babalarının daha dikkatli ve hassas olmaları gerekiyor bu konuda.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.