Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Canfeza - Mesafe Kısaldıkça Şarkı Sözleri



Canfeza dinleyenler bazen gerçekten duygusal olarak bunalıma ve komaya girebiliyorlar. Bir de biz dinleyelim.

 



Şarkının sözleri




Ne manzara ilham artık ne yakomoz yeterli
Okyanus mürekkep olsa seni yazmaya yetermi ?
Ben yolumda yolcuyum ve yol kolumdan heybemi
istersen ben ol istersen senden met beni

Bu şehrin uykusu var köpüklerin derdi kadar
Aynı yerde Beklemekten ayaklarım kabuk tutan
Mesafe kısaldıkça üzülüyorum açıkcası
CANFEZA demek mecnunun biraz daha kaçıkcası


Ne yarın çok önemli ne anlamı var KAR'ın
Yokluğunu bırak git bu liman sensiz hiç kadın
demirlemişim öylesine ben kalmamış gram tadım
gidince sen bir tanesine dokunmadım taşların

Çevremdeki herkes sana karşı bir kalbim dolu sana karşı
Gerisi boş bu itiraf marşı
Sana söyleyemediklerimin bir listesi var önümde
Hafızam yetmedi kağıtlarda doldu taştı

Seni anlattığım herkes diyor anlat ona anlar oda
İçimdekini ben anlamadım nasıl anlatayım ki sana
Ki anlatırsam herşey biter biliyorum
Bu yüzünden içimde ölen sen için başsağlığı diliyorum

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.