Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ramazan bayramınız kutlu olsun


Efendiiim, 1 aydır mübarek Ramazan ayıyla birlikteyiz. Kimilerimiz zorlandı, kimilerimiz hiç zorlanmadı. Fakat aç susuz yaşayan yüzbinlerce insan var dünyada ve onlar 1 ay da değil belkide yıllarını bu ihtiyaclarını çok az gidererek yaşıyorlar.

Yüce Allah bizlere onların halinden anlamamız ve bencillikten kurtulup fakir ve muhtaç insanlara yardım etmemiz için bu güzel ibadeti bizlere emretti. Bizlerde çok şükür ki bu sene de inşallah mahçup olmayarak görevimizi yerine getirdin. Rabbim hep beraber bir dahaki seneye de bizlere bu güzel duyguları yaşatmayı nasip etsin.

Yarın Ramazan Bayramı :) Çocukken çok daha heyecanlı olurduk bir önceki yazımdada  yazmıştım. İçimiz kıpır kıpırdı sanırım harçlık almak içindi bu heyecan :) Ama olsun insanları mutlu görmek de heyecan veriyor insana.

Hepinizin Mübarek Ramazan Ayını Kutluyorum :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.