Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İsme özel kolalar


Bu isme özel kolalar insanları gerçek anlamda psikolojik bir boşluğa düşürüyor bence. Adamın adı Kemalettin, market market gezip Kemalettin yazan kolayı arıyor. Sonucunda da bulamıyor "ulan ne biçim adım var benim hiç bi yerde geçmiyor" diyip morali bozuluyor. Tamam iyi güzel, satış için hoş bi strateji geliştirmiş olabilirsiniz fakat ismi olan da var olmayan da var. Madem bi halt  yapıyorsun herkesin adını yazın. Cabbar da yaz, Muttalip de yaz, Kemalettin de yaz, Niyazi, Temel, Dursun da yaz. E bunları yazmıyosun ne diyem adamlara Mahmut mu diyem?

Lütfen bunlara dikkat edelim sayın kolacılar. Yapıyorsanız kimseyi ayırmayın. 2 aydır adımı bulamıyorum ulan! İnsafsızlar...
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.