Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İnternet arkadaşlıkları

İnternet aslında bizler için büyük bir nimet. Bazen dertlerimizi, bazen eğlencelerimizi birileriyle paylaşmak isteriz. Bu paylaşım reelde olamayacak bir şeyse ve kimseye söylemezsek çatlayacak durumdaysak burada devreye internet giriyor.
 Olayı Twitter ve Facebook olarak sınırlandırmak istemiyorum. Örneğin bir forum sitesi olabilir ya da şuan benim yaptığım gibi bir blog yazısı da olabilir. Aslında herkesin bir blogu olmalı. Ben kişiliğimi gizliyorum mesela sizlerde gizleyebilirsiniz o ayrı bir şey ehehe (erol taş gülüşü attım burda)

Karşı cins veya hem cins o da fark etmez. Yeter ki insan olsun mantığıyla internetten kankalarda edinmiş olabilirsiniz. Bu insanların gerçek hayattaki arkadaşlarınızdan belki de çok daha iyi, dürüst oldukları da bir gerçektir. Ve onlarla yani bazen hiç tanımadığınız insanlarla konuşmak o kadar iyi gelir ki insana... İçinizi dökersiniz, gülersiniz, derdinizi anlatırsınız. Tıpkı benim bloguma yaptığım gibi.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.