Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Matrix Türk olsaydı [GİFTİR]


Merhabalar pazar günü montajıyla yeniden karşınızdayım. Matrix Türk olsaydı ne olurdu konulu montajımız da umarım yüzünüzde bir tebessüm oluşturur. Bu arada sitemizin tasarımını değiştirmeye karar verdim. Yakında tasarımı değiştireceğim. Konsept olarak da kendi yaptığım montajları paylaşmaya karar verdim. Yazı yazmaya vakit bulamıyorum ama montaj yapmaya gelince ohhh vakit çok tabi.. Ehem neyse hadi ben kaçtım buyrun ;

Orjinali:

Montajladığım:




Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.