Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İnternette sürekli eski dizileri izlemek


Herkese kucak dolusu selam ve sevgi getirdim. Bugünün konusu eski diziler. Hepimizin(bazı cinsler hariç) izlediği ve zamanında müptelası olduğu diziler vardır. Zamanında olmasa da sonradan izleyip zevk aldığı, güldüğü veya ağladığı dizilerde vardır. Bunlardan bir tanesi benim için geniş aile. Bak bak fotoğrafta kan var dikkatinizi çekti mi? hııı çekmiştir. 

Geniş Aile'nin senaristi gerçekten mükemmel bir beyindi. Kelime şakaları ve hikayeleri oldukça iyiydi. Oyuncuları desen onlarda. Aslında oyuncuların bu kdar komik ve iyi olmasının sebebi de senaristin yazmış olduğu o müthiş diyaloglar.

Bir başka dizi de 7 Numara'ydı benim için. Onda da aynı şekilde harika espriler ve oyuncular vardı. Hiç tanımadığımız gençler bir anda parlamıştı ve herkesin gönlünde taht kurmuşlardı. Tabi bitmesiyle hepsi hemen hemen ortadan kayboldu. Yazık oldu aslında hepsi güzide birer oyuncuydu.

Eee sizlerin var mı böyle izlediği, müptela olduğu diziler? Bekliyorum cevapları, yazıcam buraya tek tek :) Haydin görüşürük :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.