Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Serinleyen Joker - Cooling Joker

Bildiğiniz gibi mayıs ayındayız. İlkbahar dönemi aslında ama ilkbahar'ı yaşayamadan yaz'a girdik sanırım. Şimdiden o kadar sıcak olmaya başladı ki hava, ilerleyen haftalarda o sıcakların nasıl kavurucu olacağını tahmin edemiyorum. Bir de Ramazan giriyor araya Allah hepimize yardım etsin.

Sanırım vantilatör mevsimi de açılıyor. 1-2 sene önce bizim evde 3-4 tane vantilatör vardı. Komşunun evinde kişi başına 2 vantilatör düşüyomuş şok oldum duyunca. Yine ben açarım annem kapatır sonra ben yine açarım ehehe. joker'de serinlemek istemiş olsa gerek baksanıza.

Artık serinletici yaz montajları da gelsin değil mi? Sevgiyle kalın yumak gözler. Yine görüşürüz :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.