Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

SOMA'da şehit olan madencilerimiz

Ben bu yazıyı paylaşırken 205 madenci abim, kardeşim, canımız ciğerimiz vatandaşımız maalesef bir trafo kazası nedeniyle oracıkta sıkışıp gazdan zehirlenerek dünyaya gözlerini yumdular. Şuan bu yazıyı yazarken gözlerim dolu dolu yazıyorum. İçim titriyor yazarken. Biz buralarda dünya derdiyle uğraşırken onlar orda dışarda ailesini çoluğu çocuğunu düşünüyorlar. Belki de tamamı vefat etti...

Allah'ımdan diliyorum ki bundan sonra ölü sayısı artmaz. Gerçekten büyük bir facia. Ayrıca belirtmek istediğim bir konu da siyaset.

İnsanlar neden ulusal milli bir konumuz varken bile ayrımcılığa gidiyor. Orda 205 canımız şehit olmuş. Kimsenin aklı ermediği şeye herkes kafasına göre yorumlar yapabiliyor. Akp'lisi Chp'lisine küfür ediyor, Chp'lisi Akp'lisine küfür ediyor. Bu ne ya? Ne faydası var arkadaşım bunun size, bize, milletimize? Giden geri mi gelecek? Ne anlarsınız insanları gaza getirmekten? Küfür etmek birbirine hakaret etmek niye?

Sen burda klavye başında çatır çatır millete söverken o adamlar orda belki de son nefesini alma mücadelesi veriyor. Aklınızı başınıza alın artık.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.