Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Telefonumun kamerasına takılanlar


Bugün işim dolayısıyla karşıya yani Avrupa Yakası'na geçmem gerekti. Dershaneden çıktıktan sonra direkt olarak Kadıköy'e gittim. Fotoğrafçılığına olan merakımdan ötürü de anı yakaladığım zaman deklanşörü patlatırım. Fakat bunu fotoğraf makinesiyle değil cep telefonuyla çektim. (ulan sanki ev telefonu taşıyorum yanımda da cep telefonu diye belirtiyorum ehehe)

Bu iki güzel İstanbul'un sembolünü yan yana gördüm ve ilk fotoğraf ortaya çıktı. :)

 Bu öylesine deneme amaçlı çekiyordum böyle bir şey çıkardım.

Ama bu fotoğrafın kendim için efsane olduğunu düşünüyorum. Kafasını biraz daha aşağıya indirseydi daha iyi olacaktı. Simit atmadım diye pas vermedi pek. 
İnşallah ilerde yine yeni fotoğraflarla geleceğim. :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.