Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Tolga Çevik ft. Özer Atik "Yalan Sanırım" Harika Düeti

Selam canlarım. Bugün nasılsınız? İnşallah iyisinizdir ;) İyi olmayıpta ne yapacaksınız ya. Siteyi takip ettiğinizi biliyorum istatistiklerden vs. Ama yorum yapmamanızda gözümden kaçmıyor. E siz yorum yapmazsanız bana nasıl ilham gelecek? Ya da nası fikirler gelip de ben montajlar yapıcam ama di mi? Cık cık cık.

Gelelim konumuza. Hemen herkesin sevdiği (önceden nefret ederdim ama izlemeden, tanımadan, etmeden. Önyargı yani...) Tolga Çevik, sahnede yanında bulunan müthiş yetenek fakat keşfedilemeyen sanatçı Özer Atik ile birlikte "Yalan Sanırım" isimli parçaya mükemmel bir düet yaptılar. Dün yani 21.05.2014 tarihinde yayınlanan videoyu sizler için paylaşıyorum.

Herkese iyi dinlemeler bizden kopmayın.

Youtube'dan izleyemeyenler için nakarat:
 










Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.