Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Türk sinemasındaki selfie

Selfie çekmeyen kaldı mı sanki şu dünyada? Millet 100 yaşındaki dedesiyle, ananesiyle selfie çekiyor artık. Eeee bizim Yeşilçam karakterlerinin neyi eksik Hollywood yıldızlarından? Bence fazlası bile var bizi daha fazla güldürüyorlar. Ben de şimdi sizi güldüreyim istedim biraz. Böyle bi photoshop çalışması yapayım dedim.

Ellen'ın gözlere bak hele nası çakmak çakmak bakıyor hehe. Daha çok bakarsın yeğenim :D
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.