Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaptığım son fotomontaj çalışmaları

        Can sıkıntısından yaptığım photoshop çalışmalarını her geçen gün buralarda paylaşıyorum bilirsiniz. Şimdi bunlara yenilerini eklemenin gururunu yaşıyorum.
Öncelikle ilk montajımızın orjinal resmi şudur:

     Montajladığım çalışma ise budur: 

   

                                                        Samaracığımın elimden neler çektiğini hemen herkes bilir. Yakında rüyama girmesinden korkuyorum yahu :)

Bu altta gördüğünüz orjinal fotoğrafıdır:


Bu da bendenizin yapmış olduğu fotomontaj :) Beni takip etmeye devam edin. Yine karşınıza çıkıcam karanlıklardan..

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.