Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bir bebeğin ilk pozları [GİFTİR]


Aslında yapılan bu hareketler bebeğe zarar verir mi vermez mi bilinmez ama bana kalırsa pek uygun değil yani bu hareketler. Çünkü yeni doğmuş bilmem kaç günlük. Kemikleri ne durumda onu da bilemem ama eğri büğrü bir şeyler yapıyor kadın çocuğa kemiklerinin yamuk büyümesine sebep olabilir diye düşünüyorum.

Bebek olduğu için öyle düşünüyorum tabi. Yiyorsa gelsi benim kolumu bacağımı çevirsin öyle :D Yemez ki nereye çeviriyor. Ben kolumu en fazla enseme getiririm. Bacağımı da enseme getirebiliyorum öyle bir yeteneğim var. Yetenek Sizsiniz'e mi katılsam ya la? 

Neyse bu şirin bebeciğin o ilk pozları kameralarımıza takıldı :)


Veee FİNAAAL:
 
Alıntı: http://gokenim.tumblr.com/

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.