Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

LYS TERCİH NASIL YAPILIR? (VİDEOLU ANLATIM)


Bildiğiniz gibi üniversite sınav sonuçları açıklandı ve binlerce yeni öğrenci var. Bunların birçoğu tercihlerin nasıl yapıldığını bilmiyor ve birçok forumda vs. yerlerde arama yapacak. Hiç aramanıza gerek yok işte işin en kolay yolu burada. Videolu anlatım ile bakın neler yapacağınız adım adım anlatılıyor. 

Öncelikle sizlere tavsiyem kılavuz açıklanınca bir Excel dosyasına güzelce bir döküman oluşturun. Hangi okula gitmek istiyorsanız en çok istediğinizi birden başlayarak kodlarıyla beraber sıralayın. İkinci öğretim veya özel koşullarına da dikkat edin.

Bu arada okul kodlarınızı doğru girdiğinizden emin olun. Gerçi orada girdikten sonra yanda okulun adı falan yazıyor ama biz eşeğimizi sağlam kazığa bağlarsak işimiz garanti olur diye düşünüyorum. 
Şimdiden herkese başarılar diliyorum yeni öğretim yılında.
Buyrun videolu anlatım.



Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.