Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Üniversiteye girmek gerçekten dert!

Aylarca çalış çalış, sonra sınav zamanı gelsin sınavlara gir. O sınavların sonuçlarını bekle bir de. O sonuçları bekledikten sonra bir de tercih stresi gelsin. O tercih stresinden sonra bir de o tercihlerin açıklanma stresi. O da bitince okula kayıt bilmem ne stresi! Oh ulan oh bunaldım yeminlen!

Ne biçim bi eğitim sistemimimz var abicim kaldırın şu sınav olayını ortadan, başka bir çare bulun yahu.
Ya da sınav hangi okulda yapılıyorsa o okulda okunsun kendi yetkililerinizin yanında. Bizi de açıklanma stresiyle uğraştırmayın artık.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.