Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bebek Katili İsrail ! #BabyKillerIsrael

Sözlerime nasıl başlasam bilemiyorum. Biz mi fazla vicdanlı, fazla insanız yoksa İsrail mi fazla yavşak fazla şerefsiz? 

Ben bu fotoğrafları, videoları görüp ağlarken onlar o bebeklerin kafalarını parçalamayıp öldürürken hiç mi gözleri kırpılmaz? Hiç mi içinin yağları erimez. Yahu bu nasıl bi insanlıktır? Bebek ya bebek anne karnında, anne kucağında bi bebek öldürmek nedir a şerefsizler.

Ama Filistin bu savaştan zaferle çıkacak. O keskin zekalarıyla onları öyle bir yenecekler ki tüm dünya şaşıracak. Nasıl Çanakkale'de hepsi birleşmiş, tüm silahlara sahipken tek bir kıvılcımla o savaştan galip gelmiştik. Şimdi de öyle olacak.

 İsrail'de yürek yok. 10 yaşındaki çocuktan korkup onları gözaltına alıyorlar. Birebir çatışmada sıfırlar.  Havadan bomba at kaç başka bir numaraları yok. Filistin öyle bir darbe vuracak ki onlar ölmek isteyecekler ama ölemeyecekler.

Allah, Kahhar ismiyle KAHRETSİN İsraili.


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.