Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kansız Vampir 1 yaşında!


Bundan taaam 1 yok önce bugün öyle amaçsız olarak can sıkıntısındana açtığım ve sonradan zaman zaman ilgilenemesemde büyük ilgi duyduğum blogum tam 1 yaşına girdi! (burda havai fişekler patlıyor kızlar havuzlarda meyve suyu kokteyli ve havai esintisi falan fıstık)

Bu 1 yıl içerisinde size üzüntüler, sevinçler, umutlar, gülücükler verebildiğime inanıyorum. Bol ayrılıklı bi yıl oldu benim için ama hayırlısı olan da buymuş. ( yaşlı teyzeler gibi ) "Vay be zaman ne çabuk geçiyor!" Gerçekten de öyle zaman çok hızlı ilerliyor ben bile farkında değilim 1. yıl olduğuna akıllı telefon sağolsun.

İnşallah 2. ve üstlerini de görürüz beraber. Bana destek verdiğiniz sürece buralarda olmaya gayret göstereceğim. Bu yazıyı okuyan herkese teşekkürlerimi sunuyorum.   


(dipnot: Şu son 1-2 aydır sınavlar, iş va yüzünden pek buralarda değildim ama geri dönüyorum)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.