Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Oo naber görüşemiyoruz?

Naber napıyosunuz ya? Uzun zaman oldu herhalde 2 hafta olmuştur en az bloga girmeyeli. Bi yandan iş güç bi yandan tercihler falan filan derken zor oluyor sizi de biraz ihmal ettik ama idare edin. :) 
Eee artık üniversiteli oluyoruz biz de hayırlısıyla. Radyoloji bölümüne girdim. Sağlık alanı benim sayemde çığır açacak artık. Şaka şaka çığır açmasa da en azından bi kapı falan açtırır ama.

O değil de havalar acayip sıcak. Yağmur yağmasına falan bakmayın bunlar hep hikaye. Yağdığı gibi buhar olup uçuyor. Bir işe yarasa bari. Neyse bundan sonra yazmaya çalışıcam buralardayım inşallah.

Size 2009 yılında o çooook saçma hatta adımı bile gizleyerek yaptığım remix(!) çalışmasını paylaşarak veda ediyorum bugünlük :D



dj dyslexia-herşeyi yak
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.