Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bi ara 4 yüz diye grup vardı noldu onlara?


Yanlış hatırlamıyorsam bundan 6 sene öncesinde 4 yüz diye bi grup hortlamıştı. Muhtemelen hepsi grubuna tepki olarak doğdular. "Dandini dandini dastana, danalar mı girdi bostana" diye şarkıları vardı ninni gibi ama uyutmayan. Sonra "Salla salla" diye şarkıları vardı. Şu 4 numaralı yüzün şarkının içinde "yep yep yep yep"  diyişi de var. Hiç de tatlı olmayan bu grup hepsi gibi patlama yapamamıştır. Muhtemelen şimdi bir yerlerde şarkı markı söylüyolardır. Fakat hangisinin yetenekli olduğunu, hangisinin sesinin güzel olduğunu hiçbir zaman anlayamayacağız.

O zaman sizi "yep yep" isimli şarkılarıyla başbaşa bırakıyorum. Bu arada bu şarkı benim "benden sonra tufan kimin umurunda?" sözünü öğrendiğim şarkıdır. Şükürler olsun ki çok çabuk atlatılmış bir serüvendi bu. İyi dinlemeler.

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.