Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu araştırmamı okumadan otobüse binmeyin!


Bu yaptığım araştırma gerçekten gündelik hayatta çok işinize yarayacak öncelikle bunu söylemek istiyorum. Şehir içi ulaşımında hepimizin kullandığı otobüsler gün geliyor ki bizi rezil eden bir araç, gün geliyor ki bizi kahraman veya iyilik meleği yapan bir araç oluyor. Nasıl bir araştırma yaptığımı hepiniz merak ediyorsunuz değil mi? 
O zama buyrun hep beraber konumuzu inceleyelim.



Otobüse binerken akbiliniz olmadığını varsayalım. (ki araştırmamız bunla ilgili zaten) Parasını verip birinden "fazla akbiliniz var mı?" diyerek akbil istemek zorundasınız. Fakat kimden isteyeceksiniz ilk önce bunu bilmek gerek.

Akbil isteyeceğiniz kişiyi mümkünse en önde oturanlardan veya ön tarafta duranlardan seçmeyin. Çünkü ön tarafta oturan insanlar genelde vurdum duymaz ve yardım sevmeyen insanlar oluyor.
Arkadakilere zaten bulaşmayın çünkü onların kendilerine hayırları yoktur. Aynı şekilde yardım sevmezler ve duymamazlıktan gelirler sizi. 
En doğru tercih ise ortadaki yolculardır. Otobüse bindiğinizde orta sıralara doğru ilerleyip rica ederseniz kesinlikle sizi kırmayacaklardır. 

Kısaca ben size uzun süredir yaptığım araştırmayı yazdım. Fakat sizlerden ricam acil bir durum olmadığı sürece otobüse binmeden önce akbilinizin olup olmadığını kontrol edin veya doldurtun. Niketim "Yetersiz bakiye" sesini duyup herkesin size bakmasını istemezsiniz değil mi?
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.