Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelsin kurban eğlenceleri!


Eveeet herkese tekrardan selamlar. Acısıyla tatlısıyla bir senenin daha sonuna yaklaştık ve o bir senenin de her zaman içinde olan bayramlarımızdan bir tanesini daha kutlamaya çok yaklaştık. Üç gün gibi bir süre var kurban bayramına şuan için. Tabi kurban kesebilen var, gücü yetmeyip kesemeyenler de var Allah onlara da nasip etsin ama konumuz bunlar değil tabiki de.

Kurban bayramları benim için hep çok eğlenceli geçmiştir. İlk gün dedemlere giderim ellerini öpmeye onları görmeye falan. Ne hikmetse her seferinde giderken de yollarda dana kovalayan adamlar görürüm. İşte eğlence de burada başlıyor. O kadar komiğime gidiyor ki onlarca adamın bir ineği, bir danayı kovalamaları. Garip bi durum.  

Geçen senelerde ineğin bir tanesi eşek gibi anırıyormuş kesilmemek için farklı bir taktik geliştirmiş kendine fakat yine de sucuk olmuş.


İşin eğlenceli taraflardan birisi de televizyon karşısında oturup bunları izlemek. Her ne kadar komik olmasa da kendini yaralayan acemi kasapların kameralara gülerek komik cevaplar vermeleri de beni çok güldürür. Hatta bazen kahkalara atıyorum bunları izlerken. Tavuk kesmemiş adamsın abi neyine güvenipte böyle bir şeye kalkışıyorsun ki? Bence çok iyi cesaret her baba yiğidin harcı değildir. Bunlar Polat Alemdar mantığıyla yola çıkanlar sanırım. "Sonunu düşünen kahraman olamaz." hesabı. Allah yardım etsin şimdiden acil şifalar versin ne diyelim :)
Bayramınızı şimdiden kutlamıyorum. Kutlayacağım gün hayırlısıyla gelecektir inşallah. Beni takip etmeye devam edin. 

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.