Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Genç kızların Selfie çekerken örümcek ile imtihanı!


Aslında şuan yukarıda gördüğünüz fotoğraf göreceklerinizin sadece ilki. Asıl eğlence bundan sonra başlıyor. Kızların yerinde siz olsaydınız ne yapardınız sahi? Düşünsenize tam selfie çekiyorsunuz ve ekranda bir koccaman örümcek olduğunu görüyorsunuz. Bu kızlar gibi mi tepki verirdiniz yoksa daha farklı bir tepki mi verirdiniz? 

Ben örümcekleri seven biriyim. Ama acayipte tiksiniyorum. Tamam tamam şuan düşündüm de örümceklerden nefret ediyormuşum. Bu kızlarla aynı tepkiyi verirdim. Hatta ben daha ileri gidip "ŞLAKK" diye yapıştırırdım terliği falan. Bakın bakalım kızlarımız 10 karede nasıl tepkiler vermişler. 





Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.