Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Google'ın doğum günümü kutlaması

Adamsın Google canımsın hep seni kullandım yeri geldi hor gördüm. Bazen yazdıklarımı sen anlamadın bazende anladın ama anlamamazlıktan geldin. Az kahrımı çekmedin. Ama vefalı siteymişsin be Google! 
Kutlamayan ne hainler var. Nice yıllarını verdiğin hain isimler var. Tabikide önemli değil doğum günü kutlaması vs. Ama insan bekliyor. Hele başkaları kutlayınca hele hele Google bile kutlayınca o beklediğin hainler kutlamayıncaaaa!!!! insan kötü oluyor tabi biraz. Ama neyse kutlamayan kutlamasın. 

Bu arada bundan sonra doğum günü olan herkesin doğum günü kutlu olsun :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.