Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

iOs 8'i beğenmedim geri dönüşü var mı?




"3G olayıyla kafadan bitti benim için. Ben 1600-1800 TL vermiş adam akıllı telefon almış. İster açarım 3G'yi ister kaparım kimsenin engellemeye hakkı yok ki bunu. Yok operatörden kapanıyomuş falan. Yahu ben canım isteyince 3G'yi açıp kapayamayacaksam ne yapayım bu telefonu? Sürekli 3G'yle gezersen şarjın hali ne olacak. Yap o zaman 2 gün şarjı giden bi telefon.

Steve Jobs'un ölümünden sonra zaten yalpalamaya başlayan Apple'ın sonu bana göre bi 10-15 sene içinde gelir. Blackberry gibi olurlar.

Neyse bu iOs 7'ye geri dönmenin yolları var mı arkadaşlar?"

Evet herkes gibi benim de dikkatimi çeken bir konu. Duygularımın tercümanı resmen. Ama ben size çözümünü söyleyeyim hemen:



 Ekteki linkten iphone 5 Global olarak update dosyasını indirin  . Sorunsuzca ios 7.0.4 yapıyorsunuz. 


http://www.ipswdownload...d-iphone-ipsw-files.php

Önemli not: Telefonunuzun yedeğini almayı sakın unutmayın. Silinmelerden sorumlu değiliz.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.