Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kim o sorusuna "Ben" diyen Türk insanı



Aslında mantıklı düşündüğünde gayet mantıksız. Karikatürde de anlatıldığı gibi "sen kimsin dırımdırım." Ama baktığında da bir o kadar mantıklı. Türk insanının ses tanıma sensörüyle alakalı bir durum bu. Diğer ülkelerde de bu tip bir şey var mı bilmiyorum ama olduğunu düşünmüyorum ki yurtdışında öyle bir şey olsun. 10 kişilik bir ailede bile "ben" dediğin zaman tanıyor seni evdekiler.

Aslında mantıklı olan da o gibi ya. Kim o diyeceksin adam sana adını mı söyleyecek. Ne biçim iş ulan bu. Ne gereksiz konua girmişim böyle daha yeni fark ettim. Neyse yukarıda karikatüre bir kez daha bakın bari.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.