Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Nikahta damadın ayağına basmak


Efendim neymiş. Nikahta gelin, damadın ayağına basarsa o evlilikte gelinin sözü geçermiş. Şimdi baştan kural hatası var. Bu evlilikten eşitlik olmayacaksa ben neden evleneyim ki? O benim ayağımı eziyorsa ben de ona karşılık burnunu falan ısırmalıyım. Ya da saçını falan çekmem gerektiğini düşünüyorum. 
Hayır tamam da bi ayağa 15-20 santim topukla köküne kadar sonuna kadar basa basa herkesin önünde can yakmak nedir arkadaş? Nasıl bir sadistliktir bu. Bir de gelenekmiş diyorlar. Ne geleneği abicim? Sen bunu bi 40 sene öncesinde köy nikahlarında falan yapsaydın ya sıkıyorsa? "Sümsüğü ağzına goyuveririm" diye bi tepkiyle karşılaşırdınız direkt.

Ama belki ayakkabının altına yazılan bi başka saçma gelenek olan "kimin ismi silinirse evlenme sırası onda" mantığıyla isimleri silmek için garibim damadın ayağını eziyor da olabilirler. Bakın ben burdan söylüyorum. Benim ayağıma basan hatun istemiyorum. Vallahi bozuşuruz bak.
Neyse bugünlük benden bu kadar. Yarın görüşmek üzere farklı bir konuyla.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.