Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Öndeki aracı takip etmek


Biliyorum ki sizlerde oldum olası bu repliği yapmak istediniz. Bazen belediye otobüsüne bindiğimde bile  şoföre "önceki aracı takip et" diyesim geliyor. Ama artık aklımıza öyle bir şekilde girdi ki bu replik herkesin aklına da geliyordur bundan eminim. O saçma Amerikan filmlerinde yaparlar genelde. Bizim Türkler biraz daha işin gırgırına vururlar bu konuda.

Mesela taksiye biner "öndeki aracı takip et" der fakat önde araba falan yoktur. Böyle garip olaylarda vardır tabi. Ama merak ettiğim şey acaba sizler böyle bir şey yapan o çılgın insanlardan biri misiniz?
Yani bir taksiye, otobüse vs binip "öndeki aracı takip et" dediniz mi? Dediyseniz şoförün tepkisi ne oldu? Gerçi burası Türkiye muhtemelen küfür falan yemişsinizdir karşılık olarak ama eğlenceli de olmuştur açıkcası bir gün ben de yapmak isterim o şekilde. Tabi umarım mizah anlayışı olan bir abiyle karşılaşabilirim yoksa vay halimize. Lövyeyi alıp ağzımızı burnumuzu dağıtmaya kalkışırsa iş büyüyebilir.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.