Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Saçma Vanish Tül reklamlarıyla dalga geçmece


Aslında herkesin yapmak istediğini yaptım sanki. Biliyorum hepiniz bu reklamdan nefret ediyorsunuz benim gibi. Reklam dediğin böyle olmaz. Gerçi reklamın iyisi kötüsü olmaz diye bir söz var. Gayet saçma bir reklamla iyi bir reklam yaptılar. Özellikle ramazan ayında sahurda tüm kanallarda art arda çıkan deterjan reklamlarından birisi. Nefret ettirdi kendinden orası da ayrı.

Ama bu videoyla iyi bir şey yaptığımı düşünüyorum bence güzel oldu tabiki siz bilirsiniz yinede beğenip beğenmemek sizin elinizde. Beğenmezseniz söyleyin İsmail YK şarkıları koyacağım bu sefer. 
Buyrun videomuz :)


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.