Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Zenginler bilmez! Biz çok iyi biliriz :)

 

Dünyaya gözümüzü açtığımızda gördüğümüz perde falan bundandı. :D Zenginlikle alakası ne ben de bilmiyorum Facebook'ta bi sayfada görmüştüm bunu.Ama anılarım depreşti. Gerçekten de herkesin evinde vardı bunlardan. Çok ilginç olmasıyla birlikte şekil itibariylede çok dandik bir perde. Ama nedense herkeste vardı. Hatta hala olan da var ve saklayanlar da var eminim hatıra olsun diye.
Genç kardeşlerimiz bilmez tabi (sanki ben 30 yaşındayım da) yani 18 yaşından aşağısı için pek kurtarmıyor. Pek bilebileceklerini düşünmüyorum. "Ne yani bilsek ne olur bilmesek ne?" demeyin. O perdeler ne anılar biriktiriyor. Ne hatıralar var onlarda. 





Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.