Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Dinlenilesi radyocular (iyi radyoculardır hee)

 

Seeerdaaaaar yayıııındaaaaaaaaaaaaaaaa!! :) 
Serdar Gökalp:
Kendisini dinleme geçmişim 3-4 sene gibi bir süre. Öğlen saatinde çıktığında geçtiğimiz 1 sene içerisinde hemen hemen her gün dinliyordum cumartesi yayınları da dahil. Best FM'in yeni yayın dönemine geçmesiyle beraber akşam 6'da çıkıyor. E ben de o saatte işten çıktığım için otobüsler falan kalabalık oluyor dinleyemiyorum eve gidene kadar saat 7.30 oluyor yemek falan derken bitiyor zaten.
Kendisi çok ama çok eğlenceli bir abimiz. 

Esprileri şakaları şuan hiçbir radyocuda yok. Evet bazı radyocular önceden kurgusunu yapıyor belli. Ama Serdar Gökalp'in doğaçlama yaptığından eminim. Bir telefon çalıyor adam gülmekten yıkıyor. Bu kurgu olamaz herhalde. Başarılarının devamını diliyorum. Belki okur belki okumaz ama bir ricam var kendisine. Yayınlarını PODCAST'te görmek istiyoruz. SoundCloud'a yüklerseler her gün dinlemek daha keyifli oluyor. Sıcak sıcak dinleyemesek de bozulmadan ertesi gün buzdolabından çıkarıp dinleyebiliriz :)

 
Ünlü Halay başı - Mutlu Yeşiltepe :)
Aslında BEST FM'de değil de LORKE FM gibi bir radyoda olması gereken bir radyocu. Şaka bi yana Mutlu Beyinler diye bir program yapıyor şahane. Saat 12 olsun diyecan atıyorsun. Programa sosyal medyadan da katılabiliyorsunuz ve size sosyal medyada en çok önem veren radyocudur kendisi. Esprileri de şahane. "Doğal olcaksın abi bu devirde" mantığıyla yola çıkmış birisi.

Daha önce LakLak Show'u yapıyordu. Mumi Saral'la boşandılar galiba sonra İnteraktif programını yapıyordu Cumartesi akşamları yancısı Tayfun Tek ile. Ama Mutlu Beyinler ekini gerçekten şahane. Adem ile hava köşesi ve Cansu su'da bizi bitiriyor.
Başarılarının devamını şeediyorum :)
 

Rıza Esendemir ve Selçuk Parasayar ile Arıza Show:
Rıza bey ve Selçuk bey birbirlerini tamamlayan güzel bir ikili. Doğal esprilerle yürüyen bir programları var. Best FM'den ayrıldılar şimdi dinleyebileceğim bir saate geçtiler Alem FM'de 16:08'de yayına başlayıp akşam 6'da bitiyor program. Rıza abinin market anonsuyla yancıları Murat'ın saçmalamaları da beni çok güldürüyor. Başarılarının devamını diliyoruz :)




Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.