Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Dünyanın en güzel ülkeleri: Norveç

norveç

Norveç, İskandinav yarımadasının en kuzey ülkesidir. Benim gibi soğuk seven insanların yaşamak istediği en güzide ülkeler arasında geliyor. Sarışın sarışın insanları ve güzel kızlarıyla meşhur Norveç ekonomik ve coğrafi olarak da çok güzel bir yerde. İşsizlik oldukça düşüktür. Hatta ABD'den bile daha düşüktür. Ve birçok insanda Norveç'te yaşamanın hayalini kurar benim gibi.

Norveç Fiyordları ve Evleriyle de tanınır. 

norveç evleri

Evlerin çatılarında otlar büyütürler. Bunun sebebi Güneş ışığını daha verimli kullanmak. Daha doğrusu ısınma enerjisini tasarruflu hale getirmek için yapılıyor. Yazın evi soğuk, kışın ise sıcak tuttuğu söyleniyor. Yani bende bir belgeselde öyle görmüştüm.
Bir de fiyordları var ve tam bir doğa harikası. Allah ne güzellikler yaratıyor biz insanlar için. Bakması bile huzur veren yerler oralar. Mesela şuradaki admaın yerinde olmayı hangimiz istemeyiz ki? Hepimiz isteriz. Yükseklik korkusu olan ben bile isterim ordan bakmayı. Oranın güzel oksijenini düşünemiyorum bile bu Sanayi gazlarıyla dolu pis İstanbul havası içerisinde.

fiyordlar

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.