Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

En beğendiğim gifler serisi - 2

Hepimiz gifleri severiz. Gifler candır. Bayağı gayette güzel bir şey yani. Hele şu gördüğünüz doğa harikasına bakın. Ne havai fişekler ne ışıklandırmalar. Hiçbir şey yaratıcının sunduğun gibi sunamazdı bu güzellikleri bize. Böyle şeyleri gördükçe insan varoluşuna bir kez daha şükrediyor. Yaratıcısı olan ALLAH'a şükürler ediyor.

 
Bazı resimler vardır ki insana huzur verir. Bu da onlardan bir tanesi. Baktıkça bakmaya doyamıyorum. Ayaklarımı sokasım ve gıdıklanasım geliyor. Oyy çok tatlı :)

 
Allah'ım bu ne tatlılık. Bu ne şirinlik bu ne güzellik yarabbim :) Şöyle bir kızım olsun başka ne isterim ki :)



 Kimi bu gife baktığında sadece bir kaza görüyor. Ben ise;
Gusül abdesti almış bir bisiklet sürücüsü, sağına soluna bakmayan dikkatsiz bir otomobil şoförü ve emniyet kemerini takmayıp kamyonetin içinde takla atan kural tanımaz bir şoför görüyorum.

  
Ben Eylül ismini çok severim, Eylül ayına bayılırım. Eylül, sonbahar, yağmur, soğuklar ve kış... Bayılırım. Kızım olursa adını eylül koyacağım inşallah :)


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.