Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Düğünlerde gezen Robocop teyzeler


Herkes düğüne gitti mi bakalım? Hayatınızda 1 kere olsun eş, dost veya uzaktan akrabanızın düğününe mutlaka gitmişsinizdir. Gidip "lorkee lorkeeeee" eşliğinde halayda yardırıp, misket eşliğinde kolları havaya kaldırıp kas yapmışsınızdır. Ayrıca o düğünlerde mutlaka ama mutlaka gösteriş meraklısı 1-2 tane yaşlı teyze olur. Kolları bileklerden dirseğe kadar bilezik doludur. Biz bunlara halk arasında "yürüyen kuyumcu teyzeler vakası" diyoruz. Zaten gelmiş 55-60 yarısına. Kimisi zar zor ayakta duruyor. Üzerinde birde altınlardan ağırlık var. Hala gösteriş merağı içerisinde. 

Kadın değil mi hepsi aynı! :)  Yedisinden yetmişine kadar hep bi gösteriş hep bi beğenilme arzusu. O teyzeler de o şekil işte. Boyunlarına taktıkları beşi bir yerdeler yetmiyormuş gibi bir de iki kollarını altın bileziklerle donatıyorlar. Hayır gelinlerde olmuyor o kadar altın :) Allah muhafaza sokakta falan öyle gezmeyin he sakın bi kuytuda sıkıştırıp kolunuzu molunuzu keserler.

Bu arada bayağıdır düğünlere gitmiyorum he. bi lorkenizi alırız davet ederseniz :D
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.