Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kadınlar ikiye ayrılır - Cem garipoğlu


Sabah yatakta gözümü açıp telefonu elime alıp normalde sevmediğim facebook'a öyle bir bakayım dedim. Anasayfada bu resmi gördüm ve kahkaha atarak kalktım yataktan. Arkadaşımızı herkes tanıyoruz. 3-4 sene önce münevver'i kesen kasap cem.
Geçenlerde intihar etti ve o mu değil mi diye ailesinden DNA örneği alındı. Yapılan testlerde de Cem olduğu anlaşıldı ve cnnturk bunu facebook sayfasında paylaştı. Altında Tufan Ekinci isimli arkadaşımızın yazmış olduğu harika yorumu görüyoruz. Gerçekten sivri bir zekayla yazılmış. Süpersonik bir yorum. Önceden facebookta böyle yorumları çok görüyorduk :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.