Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

KOBANİ bahane, AMAÇ ÜLKEYİ BÖLMEK!


Neymiş efendim? Kobani'ymiş. Yürü git ulan !

 Yıllarca benim toprağımda benim ekmeğimi ye, benim vergilerimle elektrik faturaların ödensin fatura bile ödeme, her fırsatta ayaklan! Bayrağımızı yak, "Katil TC" diye bağır, polisimi askerimi şehit et! Karakolları bas, bebekleri öldür! Dağlardaki ayılardan bir farkın olmasın şimdi çıkmış bize "KOBANİ'ye yardım etmiyorsunuz" diyin! 

Kusura bakmayın! Kobani Türkiye sınırları içerisinde değil! Siz TC kimliğini istemezken, KOBANİ'dekiler TC kimliği bile taşımazken TÜRKİYE'nin onlara yardım etmesi diye bir durum söz konusu bile değil. He edemez mi? Eder. Ama sen gidip elin ABD'sinin gazına gelirsen, benim askerimin, polisimin karakollarını basarsan, kamu mallarına zarar vermeye kalkarsan: Biz daha önce bunu Çanakkale'de de yaptık. Dünya bir olsa yine sizi yerle bir etmeyi biliriz. 

Neymiş KOBANİ'ymiş. 
TÜRKİYE CUMHURİYETİ BİR BÜTÜNDÜR. BÖLÜNEMEZ.

Bizden toprak istiyormuşsunuz köpekler olur paylaşalım.Bu toprakların ÜSTÜ BİZİM, ALTI SİZİN!

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.