Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kurban bayramı nasıl geçti?


Herkese tekrardan iyi bayramlaaar :) Nasıl geçiyor bayramınız? İnşallah iyidir. Benimki sıkıcı yine. Şimdi yaşlı teyzeler gibi "nerde o eski bayramlar" demek istemiyorum ama gerçekten o eski bayramların tadı tuz kalmadı. Belki çocuklar için hala iyi geçiyor olabilir ama sanmıyorum pek. 

Bazı kendine sanatçı diyen alçaklar bayramlarımızı bile bastırmaya çalışıyorlar saçma provokasyonlarıyla. %99'unun müslüman olduğu bir ülkede güya her halta özgürlük diyip karşısındakinin görüşüne hakaret ederek kendini elit bir kesim sanıyorlar. Siyasete girmek istemiyorum pek ama kime ne benim bayramımı kutlamamdan?

Normal günlerde Mc donald's, Burger king vb. yerlerden çıkmayan, et yemeği yapılan mekanlarda şarkı söyleyen, üzerine giydiği kürklerle ve hayvan derili kıyafetleriyle magazinlere çıkan adamlar gün Kurban bayramı'mıza geldiğinde hayvan savunucusu kesiliyorlar. Böyle haysiyetsiz hatta hiç kusura bakmayın böyle şerefsizler yüzünden bayramların eski tadı kalmıyor. Ama isterseler bi taraflarını yırtsınlar biz yine de o bayramları kutlayacağız. Çünkü artık onlar azınlıkta son hamlelerini yapıyorlar.
Her neysen umarım içimizdeki Dini ve milli bayram duyguları hiçbir zaman körelmez. Söz konusu bu vatan ve dinimiz olduğu zaman hiçbir şeyden korkmamalıyız. Ta ki her ikisinden birine saldırılana kadar.

Bugünlük benden bu kadar. İznimin tadını çıkarayım biraz değil mi ama? :) Kendinize iyi bakıın :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.