Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kurban bayramıyla ilgili dizilerdeki subliminal mesajlar


Farkında mısınız bilmiyorum ama ben gayet farkındayım. İzlediğiniz dizilerde eminim ki sizlerde denk gelmişsinizdir kurban bayramı zamanındaki bölümlere. Dikkat ettiyseniz ki etmediyseniz ben söylüyorum şimdi bundan sonrakilere inşallah dikkat edersiniz, kesilecek bir kurbanlık olur. Koyun, dana vs. Bunu kestirmek istemezler dizilerde. Hep sempatik bir canlı olarak görülürler. Elbetteki sempatikler. Ama onların bir görevleri var. 

Ben ilk olarak yıllar önce Avrupa Yakası dizisinde rastlamıştım buna. Koyunla bir bağ kuruyordu Burhan karakteri ve koyunu kestirmiyordu. Daha sonra hemen hemen izlediğiniz bütün ama abartmıyorum bütün dizilerde bunun aynısı yapıldı. 
Belki farkında değilsiniz ama çocuklarınız, çocuklarımız bunlardan çok etkileniyor. Dinimizle ilgili birçok karalama kampanyalarının zaten düzenlendiğini biliyoruz. "Sanki normalde yedikleri etler tarlada yetişiyormuş" gibi kurban bayramı geldiğinde "kurban cinayettir" bıdı bıdıları yapan guttirikler var. Siz siz olun o saçma dizileri izlemeyin çocuklarınıza öyle şeyleri örnek göstermeyin.
Onlara kurbanın nasıl ve neden kesildiğini anlatın. Dinimizin güzelliklerinden bahsedin. Böyle subliminal mesajlara da karşı çıkın izleyici temsilciliklerine şikayet etmekten çekinmeyin.

Bir beyfendinin bu konudaki yorumu 
Doğru tespit. ve dahada komiği yüzde doksanı müslüman olan bu ülkede dizilerde islamın farzı olan kurban kötüleniyor. ama hristyanlık adeti olan yılbaşında hindiler kesiliyor. hindisiz kaç dizi gördünüz ki. bu ne demektir biliyor musunuz? sizin en kutsalınızı çöpe atarız ve siz teşekkür edersiniz. bizim kutsalımızı size veririz siz yine teşekkür edersiniz. malesef ki durum vahim.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.