Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Otobüste uyulması gereken kurallar(bazılarına duyurulur)

Öncelikle herkese iyi akşamlar. Düzenli olarak her gün 2 fırt belediye otobüsüyle seyahat ediyorum, etmek zorundayım. Yolda gidip gelirken o kadar çok insan çeşidiyle karşılaşabiliyoruz ki Allah kimsenin başına vermesin. Bazıları var ki nadir görülen (benim gibileri ehehe) nezaket kurallarına uyan, toplum bilinciyle yetişmiş insanlar, bazıları ise insanlıktan hiç nasiplerini almamışlar.
Gelelim kurallarımıza:
  • Otobüse bindiğiniz zaman kartınızı bastıktan sonra arka taraflara doğru ilerlersiniz. İlerlemek zorundasınız. Kimsenin babasının otobüsü değil. Arkadakiler keyif sürsün diye biz ön tarafta birbirimizin üstünü çıkmak zorunda mıyız? Nooo.noooooo!
  • no no gif
  • Otobüste yüksek sesle telefonla konuşan kendini bilmezler var. Böğüre böğüre konuşuyorlar. Yahu Allah aşkına akıl var mantık var abicim ablacım. İnsan hiç mi düşünmez otobüstekiler rahatsız olur diye? Bu nasıl bir kafa yapısı. Ne zaman gelişeceğiz biz?
  • Yüksek sesle müzik dinleyen kardeşlerimiz. Yapmayın. Ben rahatsız olmuyorum evet ama size pis pis bakan amcalar, teyzeler var. Aranız bozulsun tartışın istemem.
Bu kurallara uyun rica ediyorum. Bıktırmayın insanı piliis.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.