Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sirtaki, lorke ile karışırsa ne olur?


Her düğünün olmazsa olmazı, olmadığında "aaa olmadı bu düğün" dedirten bi halay var bizde. LORKE! O ne güzel bir şey öyle ya. Ne demek olduğu hakkında bir fikrim yok fakat sempatik bir kelime. Hele müziği, harika bir ritmi var. Duyan direkt kolları kaldırıyor havaya mavaya zıplıyor. Halaş başı falan oluyoruz bir de :D

Peki bu Yunanlıların Sirtakisiyle bizim Lorke karışsa ne olur dedim ve bunları biraz harmanladım birleştirdim falan. Güzel bir şey aslında birbirlerine de benziyor. 
İyi seyirler.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.