Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sokakta anneden dayak yemek


Dayağın şiddetin her türlüsüne karşıyım. Bir sorunum olursa konuşarak halletmeye çalışırım. En fazla da bağırır çağırırım sonra susarım. Ben internette biriyle tartışırken bile sonradan yorumlarımı falan silerim üzülüp öyle bir insanım. Anne olsaydım çocuğuma asla kıyamazdım bundan eminim. Tabi anne olamayacağım için baba olarak da çocuğuma asla el kaldırmayı düşünüyorum. Karikatürümüz doğal olarak mizahçıl yaklaşmış konuya.

Geçenlerde yolda giderken bir kadın gördüm. 2-3 yaşlarında bir erkek çocuğu elinden tutmuş ağlayarak gidiyorlar. Kadın döndü çocuğun kafasına öyle bir patlattı ki bu çocuk ilerde mal olmazsa iyidir. Ya en kötüsü gidip ne vuruyosun da diyemiyosun. "Sanane ? benim çocuğum" diyor. Sanki ağlayan çocuğu tokatladıktan vurduktan sonra çocuk ağlamasını kesecek. Belki farkında değil ama bu onun için çok büyük bir travma olabilir. Çocuk annede babada gördüğünü örnek alır. Belki o da aynısını kendi çocuğuna yapacak. El kadar çocuğu pata küte dövmek nasıl bir vicdandır bilinmez. Bir de bunu anneler yapınca insanın daha da zoruna gidiyor.
Yapmayın. Siz siz olun çocuklarınıza bu şekilde davranan anne-babalardan olmayın.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.