Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Çocukken aşağıdan "Anneee" diye bağırmak


Soğuk ve buz gibi bir İstanbul sabahından herkese merhaba. 
Yolda yürürken, gezerken o kadar acı tablolarla karşılaşıyoruz ki. Fark ettim ki artık sokakta oyun oynayan çocuklar yok. Biz küçükken çayırlar vardı evimize 15 dakika mesafede. Sokakta 10-15 kişi toplanır 2-3 günde bir maç yapmaya giderdik. Saklambaç oynuyorduk mesela akşam saatlerine kadar.

Eve böyle bağırırdık "anneeee suuuu" diye. Ekmek arası falan yapardı annem yerdik bizde. Patates falan közlerdik. Yani şimdilerde böyle şeyler yapan çocukları göremiyorum. Ellerinde tabletlerle "YEMYEŞİL DOĞA HARİKASI " sitelerin bahçesinde 3-4 kiş tablette oyun oynuyorlar.

Çocukların geleceği nereye gidiyor bilemiyorum. İnsanlar mutlu olmamaya başlayacak. Düşünsenize anlatacak anıları kalmayacak. Belki de hiç anıları olmayacak çocukluklarıyla ilgili. Çocuklarınızı sokağa bırakın. Tabi başı boş serseri yapında demiyoruz ama sokağı görmeleri lazım.

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.