Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

En sevdiğim film sahneleri

 Türk filmlerini hepimiz severiz. Her ne kadar eskilerden yani Yeşilçam'dan ne kadar güzel film çıksa da bir o kadar da saçma filmler çıkmıştır. Ama ben Kemal Sunal'ın oynadığı filmlerin %99'unu seviyorum. Onun görüntüsü yetiyor. Hala da severek zevkle izlerim. 

En sevdiğim sahnelerden birisi de Davaro filminde. Şener usta'nın Kemal abiyle o muhteşem diyalogu akıllardan silinmeyecek.

+ Ayıptır sorması kimlerdensin dayı?
- Hıyartolardan (gururla)

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.