Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Minik bir İstanbul gezisi yaptım

İstanbul asla ve asla hafife alınacak bir şehir değil. Hatta bence Türkiye'nin en güzel, en önemli ve en parıldayan şehri. Ki okuyoruz da tarihte birçok savaşlar da yapıldı bu şehir için. İstanbul'u bozan biz insanlarız. Burada doğup büyüdüyseniz başka bir şehre 1 günlüğüne gittiğinizde bile geri döndüğünüzde toprağı öpesiniz geliyor.

Her neyse bir iş meselesi için geçtim Sirkeci'ye. İyi de fotoğraf çekerim(mütevazılığa bayılırım). Fotoğraf  makinem yok maalesef ama telefonum da güzel fotoğraf çeker. Belki de gözlerim iyi ben iyi görüyorum bilemem. Daha önce çektiğim o martıları falan arayıp siteden bulabilirsiniz. Bugün bayağı bayağı yağmurlu geçti. Şans ya zaten ne zaman karşıya Sirkeci'ye geçecek olsam yağmur yağar. Fakat gezenleri ve balık tutan abileri gördüm. Gerçekten akıl işi değil delilik olduğunu düşünüyorum. Ama tutku olduğuna inanıyorum. O soğukta bu abileri başka bir şey orada tutamaz. Belki de "ekmek parası!" 

  
     Dediğim gibi kısa yarım saat süren bi geziydi. Aslında gezide değil 10 saniyelik çekimler yapmak için durdum acelem de vardı. Galata köprüsünün üzerindeyken bir de panaromik çekim yapmak istedim. 
Başarılı da olduğumu düşünüyorum. Umarım sizde beğenirsiniz.

He bu arada Eminönü'ne gidip simit yemeden olur mu? Kimse kızmasın, kusura bakmasın ama hiçbir simit Eminönü'nde satılan belediye simidinin yerini tutamıyor, tutamaz da. İnşallah hiç gitmezler oradan simitçi abilerimiz.
 

Yine görüşmek üzere, kendinize iyi bakın havalar malûm :)


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.