Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ruşen amcanın oğlu Sedat

Ruhuna sağlık Ruhsarcığım ölmemiş :)
Ehehe ne izliyorduk ama değil mi? Bizim zamanımızda Selena, Sihirli Annem gibi zübidik şeyler yoktu. İyi ki de yokmuş zaten. Ruhsar çünkü hepsinden daha da güzeldi. Bir yerde yağmur yağınca geliyordu fakat o yağmur kesilirken görüntü kaybolup gidiyordu. Fakat Dünya'da hiçbir dakika yağmur kesilmez yani illa bir yerde yağar onuda biliyoruz. 

Hande Ataizi'ni bilmem ama Cem Davran gerçekten harika bir oyuncu. Hangi rol olursa olsun hepsinin altından müthiş kalkıyor. Filmin tadını verende kendisiydi zaten.
Bir de Ruşen amcanın oğlu Sedat vardı. Kimse tanımıyor, bilmiyordu bu Ruşen amcanın oğlu Sedat'ı. Herkeste merak ediyordu Ruşen amcanın oğlu Sedat'ı. Nasıl biriyse bu Ruşen amcanın oğlu Sedat, resmen komşunun o her şeyi çok iyi yapan çocuğuydu. Bu arada ben ne kadar çok Ruşen amcanın oğlu Sedat yazmışım şimdi fark ettim bunu. Neyse güzel şeyler bitmesin. Bitiyorsa da tekrar tekrar yaşanmalı. Yine çıksın TV'lerde yine izleyelim. Hayatımıza eğlence katan şeyler gitmesin.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.