Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Efektlerin fotoğraflar üzerindeki etkisi


Gördüğünüz bu fotoğrafı sabah çektim. Aslında verdiğim efektle sanki bir mezarlıkta akşam puslu bir havada çekilmiş hissi veriyor. Evet puslu bir hava var ama sanıldığı gibi ne akşam ne de mezarlıktaydım. Verdiğim ışık efekti fotoğrafı tamamen değiştirdi. Gerçi artık efektsiz fotoğraf çekende kalmadı.

Kızlar bile bir ton makyajla shoplu dolaşıyor zaten :) Bu fotoğrafın orjinali de bu;







Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.