Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Eskiler neden mektupların ucunu yakardı?


Ya ben iyi ki o zamanlara denk gelmemişim he. Çünkü o zamanlara denk gelseydim bu sakarlıkla kesinlikle o mektupların tamamını tutuştururdum romantik olacağım diye. Ehehe düşünsenize Whatsapp'ta mesaj gönderirken telefonun köşesini yakıyorsunuz ☺️☺️ Ama o zamanki aşkta gerçek aşkmış hani. Sabır varmış. Şimdilerde sevgilisini 1 hafta görmese ayrılan var. Düşünsene mektubu gönderiyorsunda 1 ay sonra mı ulaşır, 1 sene sonra mı ulaşır yada ulaşır mı bilinmez. 

Whatsapp'taki gibi okundu raporu da gelemiyordu tabi. Ama onların bunca sabırlı olmasının, birbirlerine bu kadar bağlanmasının da bi sebebi vardı tabiki.
Mektup o kadar güzel bir şey ki (mektubunuzu beklerim ayrıca) insanlara duygunuzu el yazınızla anlatabiliyorsunuz. Bak bak romantikliğe bak bir de kağıdın kenarlarını yakmalar falan vuuu yakıyosun ☺️☺️ 

Bu mektubun kenarını yakmanın farklı farklı anlamları var aslında. 

Mesela "Senin için yanıyorum", "Burnumda tütüyorsun", "Aşkın beni yakıyor", "Aşkınla yandım" gibi anlamlara da gelebiliyormuş. 

Benden size bir dost tavsiyesi. Dostlarınıza çok önemli duygularınızı mesajla açmayın. Mektup yazın, hatta kendinize mektup arkadaşları bulun illa karşı cins olmak zorunda da değil. Duygularınızı kaybetmemek için yapın.

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.